Rafał Biedroń

Ta szkolenie bardzo pomoże mi w pracy i nie tylko.


Radosław Bobowski

Z mojej perspektywy trochę zbyt intensywna gestykulacja prowadzącego


Piotr P.

bardzo przydatne.


Mariusz N.

konstruktywny


Dorota B.

Na kursie trener przekazal duzo informacji, które moim zdaniem powtarzały się i można byłoby je skrócić o 3 moduły a skupić się na wybranym modelu i poprzeć swoimi doświadczeniami. Moja opinia jest taka gdyż nie lubię szkoleń mocno nasączonych wiedzą książkową a bardziej ukierunkowaną na własne sprawdzone doświadczenia. Miałam duży problem z odsłuchaniem powtarzających się tych samych zachowań ujętych w róznych modelach i może dlatego sprawiło mi to taki odbiór a nie inny. Dodatkowo rozpraszała mnie mowa ciała, było tego za dużo , wolę bardziej stonowaną gestykulację rąk bo to nie rozprasza mojej uwagi a tak ciągle odrywało to moją uwagę od słuchania . Po dwóch takich kursach tutaj dostrzegłam , że ta cecha jest dla mnie strefą wrażliwą i raczej wolę stonowaną spokojną postawę. Przekazaną wiedzę oceniam na 5 wspomniane wyżej na 4.


Andrzej G.

BARDZO


Jarosław S.

Ciekawy i przydatny kurs ...


Piotr B.

ok


Marian O.

Kurs bardzo dobrze uporządkował moje informacje na temat udzielania informacji zwrotnej. Po raz kolejny przekonałem się jaki to ważny element pracy managera. Zwięzła forma i wiele cennych przykładów ułatwiły zapamiętanie technik.


Jakub K.

Świetny kurs. Od podstaw do konkretów, a kanapka idzie do kosza... 🙂