Ewa od ponad 20 lat pracuje nad rozwijaniem kompetencji komunikacyjnej zarówno w świecie biznesu jak i mniej formalnym środowisku, ponieważ wierzy w dopasowanie do specyficznych potrzeb osób, z którymi pracuje. Budując na posiadanym doświadczeniu komunikacji dwujęzycznej i pracy w międzynarodowych, wielokulturowych organizacjach, jej zainteresowania zawsze skupiały się̨ na jakości porozumiewania się̨, w szczególności w sytuacjach pojawiających się różnic, także w świecie komunikacji online. Szkoli oraz pracuje jako coach z tymi, którzy wiedzą, iż dobry kontakt z drugim człowiekiem zaczyna się̨ w nas samych, a komunikowanie się̨ jako naturalna potrzeba, jest konieczne by skutecznie budować́ swój przekaz kiedy rozmawiasz ze swoim zespołem, z szefem czy szefową lub bierzesz udział w międzynarodowej telekonferencji. Motywem przewodnim Ewy zawsze pozostaje przekonanie, iż̇ „Warto wychodzić́ poza to co znane, ponieważ̇ możemy więcej niż nam się̨ wydaje”