Często osoby zajmujące się sprzedażą, doskonale znające swoją ofertę, a nawet posiadające duże doświadczenie w sprzedaży mają problem z tym, żeby trafić do klienta i przekonać go. Kurs ten wyjaśnia, co trzeba zrobić, żeby zwiększyć efektywność perswazji, uczy, jak dobrze stosować odpowiednie narzędzia i techniki, i co ważne – bez konieczności uciekania się do manipulacji.
Prawda jest taka, że przekonujemy – ja i Ty – każdego dnia. Nie tylko w pracy czy podczas sprzedaży. Kurs pokazuje, jakie są rodzaje perswazji, jak można je zastosować w rozmowie z klientem, żeby przekonać go do wysłuchania naszych argumentów i skłonić do zakupu naszej oferty. Pozwala też lepiej poradzić sobie z oporem klientów – przy zachowaniu dobrych relacji.
Możesz skorzystać z mojego doświadczenia i badań psychologicznych, aby lepiej przekonywać, pozyskiwać uwagę i trafniej dobierać narzędzia perswazji.
W tym kursie opowiem Ci:
- jak działa prawidłowa perswazja i co, według moich doświadczeń, jest w niej najważniejsze
- co robić, kiedy argumenty nie działają, a rozmówca przestaje Cię słuchać
- jak stosować 9 technik perswazji
- wyjaśnię, jak działają, pokażę je na przykładach.
Wyposażę Cię w skrzynkę bardzo użytecznych i poręcznych narzędzi. Jeśli je poznasz i nauczysz się z nich korzystać, to zostaniesz prawdziwym fachowcem. Fachowcem od perswazji, który potrafi dopasować narzędzia do konkretnych sytuacji i skutecznie przekonywać. Wierzę, że tak jak ja, każdy może się tego nauczyć.
Kurs przeznaczony jest dla:
- sprzedawców
- handlowców
- osób zajmujących się kontaktem z klientami, również klientami wewnętrznymi
- pracowników call center.