Skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Przez kurs przeprowadzi Cię  Przemysław Kutnyj

Nadaje się do słuchania

Rozmowa z klientem, zbadanie jego potrzeb oraz nawiązanie z nim relacji jest często podstawą udanej współpracy. W tym kursie dowiesz się jak pozyskać zaufanie swoich klientów i sprawić, aby zechcieli współpracować właśnie z Tobą. Pełny opis

249,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:07 godz.

Liczba lekcji

11

Oceny
Dodaj do planu
Polski, Angielskie
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Uczestnicy kursu nauczą się, jak ważne w budowie zaufania i wiarygodności jest nawiązanie kontaktu i prowadzenie niezobowiązującej rozmowy, która prowadzi do celu. 

Budowa wiarygodności to nie zawsze przekonywanie liczbami czy twardymi danymi. To też umiejętność wzbudzania sympatii w zgodzie ze sobą. Jak to robić oraz co robić i jak pielęgnować już zdobyte zaufanie  – o tym mówi ten Kurs. 

Dowiesz się na nim, jak prowadzić small talk i jak przejść do big talk. Nauczysz się badać potrzeby, nie tylko merytoryczne, ale i komunikacyjne drugiej strony, co często jest po prostu kluczowe. Poznasz sposoby na radzenie sobie z obiekcjami i będziesz wiedzieć, jak z klasą zadbać o swoje granice.

 

W trakcie tego kursu:

  • poznasz schemat rozmowy
  • dowiesz się, jak prowadzić small talk i jak płynnie przechodzić do big talk
  • jakie tematy poruszać
  • jak badać potrzeby
  • jak odnosić się do obiekcji
  • z jakimi typami klientów możesz się spotkać
  • jak radzić sobie z trudnym klientem

 

Kurs skierowany jest do

  • handlowców i sprzedawców 
  • specjalistów do spraw obsługi klienta 
  • menedżerów działów handlowych 
  • wszystkich, którzy mają klientów i dbają o relacje z nimi 

 

Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Przemysław Kutnyj

Trener, Coach

Certyfikowany trener biznesu, właściciel firmy szkoleniowej DOBRA MOWA, były konsultant public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem, konsultant MaxieDISC, polonista.

Mistrz Polski w Przemówieniach Humorystycznych. Mistrz w Przemowach na poziomie europejskim. Autor książek:

- Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych na żywo i online, wyd. PWN (2020);

- Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu (Helion 2022).

Specjalizuje się w: wystąpieniach publicznych, prezentacjach, treningach medialnych, szkoleniach ze

współpracy w zespole, sprzedaży i obsługi klienta,  zarządzania zmianą, zarządzania sobą w czasie, storytellingu, z poprawnej
i klarownej polszczyzny.

Ocena kursu

93 %

144 oceny
109x
26x
6x
1x
2x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Tomasz K.

Bardzo precyzyjnie opisane przykłady,


Marta I.

Bardzo przydatne informacje odnośnie obsługi klienta. Polecam kurs.

Odpowiedź trenera:

“Dziękuję!“


Adrian Ż.

Profesjonalne szkolenie

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.