Komunikacja międzykulturowa

Przez kurs przeprowadzi Cię  Aneta Liszka

Nadaje się do słuchania

W tym kursie zastanowimy się czym tak naprawdę jest kultura i jak wpływa na nasze zachowanie i postawy. Jak budować świadomość  kulturową, by rozwijać umiejętności komunikacji międzykulturowej. Pełny opis

249,00 zł brutto

Całkowity czas trwania

1:15 godz.

Liczba lekcji

12

Oceny
Dodaj do planu
Polski
Certyfikat absolwenta
Nieograniczony dostęp
Tematyka kursu

Każdy z nas patrzy na świat przez „okulary” swojej kultury, czyli normy, wartości i głębokie przekonania i tak go również interpretuje. W tym kursie wspólnie zastanowimy się czym są te okulary kulturowe, które nosimy na co dzień. Czym tak naprawdę jest kultura i jak wpływa na nasze zachowanie i postawy. Jak budować świadomość  kulturową, by rozwijać umiejętności komunikacji międzykulturowej i wykorzystywać kreatywny potencjał, jaki daje różnorodność. Jak współpracować i współtworzyć bogatą i różnorodną rzeczywistość w dialogu z osobami z różnych kręgów kulturowych tak, żeby było to doświadczenie oparte na szacunku i korzystne dla wszystkich stron.

Ten kurs powstał z myślą o wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją wrażliwość na odmienność kulturową i doskonalić kompetencję międzykulturową niezależnie od okoliczności. W pracy, w zespole, w kraju lub za granicą. Dla tych, którzy wiedzą, że nawiązywanie autentycznego dialogu międzykulturowego wymaga ciekawości i otwartości na zrozumienie drugiej osoby i kultury, w jakiej została wychowana

Ten kurs jest zaproszeniem do bardziej świadomego spojrzenia na własną kulturę i kulturę innych. Jest o efektywnej współpracy ponad granicami i świadomym nawiązywaniu i budowaniu relacji międzykulturowych zarówno w biznesie jak i kontaktach prywatnych.

Podczas kursu dowiesz się:

  • czym jest kultura i jaki ma na nas wpływ
  • co dzieje się na styku kultur
  • czym i jak się różnimy, czyli o wymiarach kultur
  • jak „mierzyć” czas w różnych kulturach i gdzie 1 minutowe spóźnienie to katastrofa
  • jak w różnych kulturach postrzega się dobrego szefa 
  • jak budować zaufanie w różnych kulturach 
  • jak skutecznie się komunikować w środowisku międzykulturowym
  • czym jest kompetencja międzykulturowa

Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Ten kurs jest dla wszystkich, tych, którzy pracują w środowisku wielokulturowym i chcą świadomie budować relacje międzykulturowe: 

  • menadżerów zarządzających wielokulturowymi zespołami
  • osób z działu HR wspierających wielokulturowe zespoły
  • osób współpracujących na co dzień z partnerami biznesowymi z zagranicy 
  • osób obsługujących klientów z innych krajów 
  • członków wielokulturowych zespołów
Pełny opis

Przyswoisz sobie następujące umiejętności
Trenerzy kursu
Aneta Liszka

Trenerka międzykulturowa

Aneta  Liszka trenerka i konsultantka międzykulturowa, licencjonowana trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego specjalizująca się w zagadnieniach komunikacji i współpracy międzykulturowej, efektywności osobistej oraz kompetencji menadżerskich. Od ponad 15 lat projektuje i powadzi projekty rozwojowe dla firm różnych branż: consultingowej, finansowej, produkcyjnej, zarówno w Polsce jak i za granicą. Współwłaścicielka firmy szkoleniowej WKontakcie. Doświadczenie trenerskie wykorzystuje w głównej mierze realizując szkolenia biznesowe, oraz towarzysząc ludziom w rozwoju podczas treningów międzykulturowych i uwrażliwiających kulturowo. Organizuje szkolenia, na które zaprasza wszystkich zainteresowanych międzykulturowością, np. trenerów, pracowników naukowych, liderów zarządzających wielokulturowymi zespołami, osoby przygotowujące się do wyjazdów za granicę. Prowadzi dla biznesu szkolenia z rozwoju umiejętności menedżerskich, asertywności,  wprowadzające nowo awansowanych menedżerów w tajniki zarządzania. Wspiera nowo powstające zespoły oraz zespoły w kryzysie poprzez coaching zespołów. Ukończyła studia kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim, Szkołę Trenerów Biznesu Grupy TROP, Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego oraz Studium Treningu Interpersonalnego. Jest certyfikowanym coachem grupowym i zespołowym, konsultantem testu osobowości FACET5 i IP121. Posiada certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej. Jest członkiem stowarzyszenia SIETAR Polska, w którym koordynowała grupę trenerów i konsultantów międzykulturowych. Prywatnie jest miłośniczką podróży bliskich i dalekich...zawsze uczących, w które zabiera dwójkę swoich dzieci. Uwielbia żeglować i być w drodze tej dosłownej i rozwojowej.  

Ocena kursu

91 %

31 oceny
21x
8x
1x
0x
1x

Oceny mogą dodawać wyłącznie kursanci z potwierdzonym kontem


Radosław Tyczko

Super


Anna Wieczorek

Bardzo ciekawe zagadnienia, przystępna forma prezentacji. Dobrze wyjaśnione problemy międzynarodowej współpracy. Naprawdę otwiera oczy na różnorodność w świecie.

Często zadawane pytania
Na zakończenie kursu czeka Cię test, w którym sprawdzisz uzyskaną wiedzę. Po ukończeniu kursu i zdaniu testu otrzymasz certyfikat. Tylko spokojnie: do testu możesz podchodzić wielokrotnie.

Wystarczy uzyskać 80% poprawnych odpowiedzi w teście zamykającym kurs. Certyfikat zostanie zapisany w ukończonym kursie, skąd możesz go w dowolnej chwili pobrać.

To dokument potwierdzający, że dużo nad sobą pracujesz. Pomoże Ci się wyróżnić wśród kandydatów na to samo stanowisko albo zdobyć nowych klientów. Wspomnij o certyfikacie w swoim CV (np. na LinkedIn) lub wydrukuj go i wystaw wśród innych dyplomów.

Tak, lekcje możesz włączać tyle razy, ile chcesz, i to w dowolnej kolejności. Po zakończeniu kursu (niezależnie od tego, czy zdasz test), możesz go powtórzyć.

Mamy nadzieję, że tak nie będzie. Gdyby tak jednak było, gwarantujemy Ci wzrot pieniędzy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupienia kursu.