Ten kurs stanowi kontynuację zagadnienia EB. W tej części przedstawione zostają narzędzia przydatne do planowania strategii EB. Pomagają one przeanalizować zebraną wiedzę i stworzyć plan budowy marki pracodawcy. Pomaga wybrać najważniejsze zagadnienia i zbudować strategię EB, szytą na miarę Twojej firmy.
Budowa zgranego i skutecznego zespołu to wielkie wyzwanie, szczególnie w realiach niedoboru pracowników i silnej konkurencji (nie tylko płacowej) na rynku pracy. Okazuje się, że wyzwaniem stało się ustabilizowanie kadry oraz przyciągnięcie odpowiednich pracowników.
Przed Managerami i działami HR pojawiło się nowe zagadnienie- budowa marki pracodawcy- czyli Employer Branding. Wymaga to wiedzy w zakresie zarządzania zespołem, HR oraz PR, przydatne są narzędzia marketingowe, ale na początku trzeba wypracować strategię. Ten kurs powinien pomóc Ci połączyć te różne dziedziny wiedzy, zapozna cię z podstawowymi zagadnieniami, bez których nie ma szans na „dobry wizerunek” pracodawcy.
Z kursu dowiesz się:
- Jak chcesz, by postrzegano Twoją firmę i zespół.
- Jak określić, kogo potrzebujesz w swojej firmie.
- Jakie narzędzia marketingowe i HR-owe połączyć by budowa marki była skuteczna.
- Jak stworzyć strategię EB, by była ona spójna z kulturą organizacyjną firmy.
Do kogo skierowany jest kurs:
- Dla osób pracujących w HR-ach - nieważne czy są bardziej miękkie, czy twarde.
- Dla marketingowców, którzy chcą łączyć komunikację produktów i usług z komunikacją dobrego pracodawcy.
- Dla managerów, którzy budują swoje zespoły i stanowią bardzo ważny element budowy i realizacji strategii EB.
- Dla pracowników, którzy chcą pracować w zgranych zespołach i chcieliby wiedzieć, jak mieć na to realny wpływ.
- Dla zarządów, które otwierają się na inne podejście niż „u nas było dobrze i będzie dobrze i to wina ludzi, że nie chcą u nas pracować.
- Dla prawników, którzy chcą bardziej znać potrzeby swoich klientów i ich wyzwania, których rolą jest opiniowanie benefitów, zgód na publikację wizerunku oraz rozliczeń podatkowych.